Monday, May 26, 2008

Hising Island

Förra inlägget var en ack så bra plan, men nu har mitt liv ändrats en smula. Jag har fått en lägenhet! Jag ska alltså flytta hemifrån! Sjukt galet fantastiskt bra! För er som inte bor i Göteborg och inte känner till hur det är att söka lägenhet här så kan jag meddela att det är ungefär som att vinna miljonvinsten på lotto.

Men, jag kommer aldrig kunna hålla mitt köpstopp, jag behöver ungefär en miljon små saker och några stora. Härmed gäller mitt köpstopp endast kläder, och jag kommer förmodligen inte nämna det särskilt mycket på bloggen.

Till er göteborgare som kanske undrar: lägenheten ligger i södra biskopsgården, vid vårväderstorget.

5 comments:

Strumpstickan said...

Jättegrattis till lägenheten!

Anna said...

Grattis, vet hur svårt det är. Har bonusbarn ungefär i den ålder som alltid är på jakt efter nästa andrahandslägenhet. Så härligt för dig!

Clara said...

Tack!

Strumpstickan said...

Tips: på lördag 11-15 är det biskopsgårdens dag vid svarte mosse med massa kul inom stadsdelen, se min blogg...

knitbyme said...

Hej. Fick via din mamma just reda på att du bor på nr 21. Jag bor på 53. Likadant hus men det allra sista längst bort från torget. familjen har en 5:a på bottenvåningen som går runt halva huset. Med öppen spis...
Underbart garn du grejar med. Carina