Sunday, May 18, 2008

Lista

Den här listan har jag snott från UnderbaraClara, min namne (hon heter faktiskt Clara Sofia också) som har sjukt snygg stil och bra värderingar. Kolla in henne!

För fem år sedan... Gick jag i nionde klass och avskydde högstadiet.
För tre år sedan... Gick jag i tvåan på gymnasiet och hade precis lärt känna mina fantastiska vänner. Jag hånglade med långhåriga pojkar och upptäckte hårdrock och dataspel.
För ett år sedan... Bodde jag i Dals Långed och ägnade hela dagarna åt att väva, sticka och brodera.
Igår... Jobbade jag och träffade folk från Falun som var på besök.
Imorgon... Jobbar jag och lämnar in min naturkunskapsrapport.
Om tre år... Bor jag i en fin gammal lägenhet i centrala Göteborg och tar förhoppningsvis examen. Och så har jag långt hår!

No comments: