Monday, July 27, 2009

Bröllop

Jag var på bröllop i helgen, och det var så himla fint! Av hänsyn till brudparet lägger jag inte upp så många bilder (jag har inte frågat om jag får eller ej), men jag kan berätta att allt var väldigt vackert. Jag blev rent av sugen på att gifta mig själv, jag som i unga år så bestämt deklarerat att jag aldrig skulle gifta mig... men man vet aldrig vad som händer...
Grät en skvätt gjorde jag också, jag tror inte det var många ögon torra i kyrkan.

Sist jag var på bröllop var jag en liten skit, och jag måste säga att det är väldigt mycket roligare att gå på vänners bröllop än föräldrars vänner/släktingar. Det här med bröllopsfest är ju tex en himla trevlig grej! Dans tills solen går upp är aldrig fel.

Om någon skulle vara nyfiken på hur jag såg ut så kan ni ju klicka på den lilla bilden till vänster. Jag har visserligen hållning som en hösäck, men det var den enda bilden på mig som jag har från bröllopet. Och på min blogg måste jag ju visa upp migsjälv, så är det ju bara...

No comments: