Wednesday, October 20, 2010

Utmaning

Jag har fått en utmaning från Paradiset Kaos, och jag gillar ju listor så jag tackar och bockar!

1. What is your favorite word? Det finns så många fina! Tex moln, vimmelkantig, kakelugn och vattenpuss

2. What is your least favorite word? egoist, nedskärning och pretto har delad förstaplats.

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally? garn, färg, tavlor, böcker, nya pennor, och känslomässigt min kille såklart!

4. What turns you off? Stress och rörighet

5. What is your favorite curse word? jävla fan i skithelvete brukar jag nog säga när nåt går fel

6. What sound or noise do you love? När katter spinner, en porlande bäck och riktigt bra musik. Inte samtidigt dock.

7. What sound or noise do you hate? När någon harklar sig sådär så att man hör hur slemmet lossnar i halsen, det är nog det äckligaste jag vet

8. What profession other than your own would you lik to attempt? Stickdesigner och ägare av garnaffär

9. What profession would you not like to do? Jag skulle förmodligen vara en katastrof som ekonom. Fysiker är nog inte heller min grej. Tur att det finns andra som gillar sånt!

10. If heaven exists, what would you like to hear God say, when you arrive at the Pearly Gates? Hej där tvivlare, du är också välkommen! Och förlåt för allt som gått fel, som skapandet av krig och kapitalister och sånt.

Jag tycker att alla som gillar listor kan kopiera över frågorna till sin blogg. De är perfekta när inspirationen tryter, och så tycker i alla fall jag att det är kul att läsa olika människors svar!

1 comment:

Sanna said...

tyckte väl att jag kände igen frågorna, det är dom som alla kända skådisar får på Inside the Actors Studio!