Thursday, November 18, 2010

Hemnetknark



Vad gör man när man är sjuk? Surfar på hemnet såklart! Okej, det finns en rätt stor chans att jag gör det när jag är frisk också, men garanterat när jag är sjuk. Hemnet = nästan lika beroende som garn.

Nu råkar det vara så att jag hittat en perfekt lägenhet, så om nån råkar ha sådär 3 mille över så är det en perfekt julklapp! Bara ett tips sådär.

Här finns den. Fungerande kakelugn och balkong med utsikt mot en liten hemlig park som till och med en gammal göteborgare som jag inte kände till. Jag är en sucker för kakelugnar och hemliga parker. Och balkonger, för all del. Sa jag brädgolv förresten?

Quick translation: When I'm sick I usually surf for apartments. This one is totally fine, just a small christmas wish if someone happens to have a few hundred thousand or so over.

4 comments:

annas alster said...

Aaargh! Kan va den finaste lägenheten ever va? vilken inspiration :) Hoppas du blir frisk snart!

Anonymous said...

Den var fin! Hade varit trevlig och bo i. Kram k

A-K said...

Snyggt stylat med stickning och symaskin :)

Riktigt mysig lägenhet för övrigt.

Stitchordie said...

Oj! Jo jag skulle också kunna tänka mig att bo där!