Tuesday, December 7, 2010

500!

Det här är inlägg 500 i min blogg, galet va!
När jag startade bloggen för över tre år sedan hade jag aldrig kunnat ana hur viktig den skulle bli för mig. Då var det en kul grej (som jag i smyg till och med skämdes lite för), nu är jag istället stolt över min blogg!

Jag älskar responsen jag får genom den och all inspiration jag får från andra bloggare, det känns ju faktiskt som att jag känner många av er fast jag aldrig träffat er.
Och var hade jag varit utan all kunskap jag hämtat från andra bloggare, det vill jag inte veta. Jag hade definitivt inte kunnat göra en I-cord eller en lettisk fläta, eller min favoritteknik magic loop. Eller för den delen kunnat någonting alls om engelska stick-termer. Tack för all kunskap!

Egentligen skulle jag vilja fira mitt 500:e inlägg med en tävling av nåt slag, men just nu har jag ingen möjlighet till det tyvärr. Det är svårt från Spanien, och framförallt med de knappa hemslöjdsresurser jag har här.

10 comments:

Maria said...

Grattis! Jag är glad över din blogg med :). Ännu mer nu när du bor i spanien för då uppdaterar du oftare!

knitbyme said...

Å jag tittar in allt oftare men du vet, man kommenterar inte alltid. Kram från "grannen".

Eva i Halmstad said...

Grattis
Så skoj, jag tittar in väldigt ofta hos dej.
Må så gott och lycka till de kommande åren också.
Eva

med nål och tråd said...

500, ja jäklar. Grattis!

Jag håller med om att bloggen är en oanad källa till inspiration o kunskap. Jag trodde inte heller att det kunde vara så roligt när jag började lite tafatt.

Ulla said...

Tack för alla trevliga inspirerande bloginlägg
Ulla

miastick said...

Grattis och tack för din fina blogg och snygga mönster!

Saras pyssel said...

Stort grattis till alla inlägg! Det är alltid trevligt att gå in och läsa alla nya inlägg i din blogg! :-)

Sunna said...

jag är glad att du började blogga också annars hade jag inte träffat dig och fått så mycket inspiration från dig

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ said...

Grattis till en fin blogg och du ska absolut vara stolt över den. Jag känner igen den känslan... jag har varit lite skamsen över min också (och är det fortfarande) men det är verkligen underbart att man kan finna många vänner och få en massa respons så här på internet!

Kram Viktoria

Maskan said...

Grattis till 500 blogginlägg och till att du har en fantastiskt inspirerande blogg.
Jag är här och tittar in titt som tätt.
/Anna Maria