Friday, June 17, 2011

365 dagar

Dag 168
En av Madrids poolområden, det här ligger vid Casa de Campo (metrohållplats Lago). Där var trevligt! Nu är jag röd som en kräfta, trots att jag smörjde in mig med solskydd 30 respektive 50. Himlen ser lite blek ut här, det var den inte: +37 grader, jo, det är varmt nu.

Dag 167
Jag har börjat springa! Är så jäkla stolt över mig själv. Jag börjar springa med jämna mellanrum, men nu har jag lyckats hålla igång att springa 2-3ggr i veckan i hela fem veckor. Det bästa är att jag börjar märka resultatet, jag orkar mer och känner mig stark. Lite som en supermänniska. För första gången sen mellanstadiet känns det faktiskt kul och inte som ett måste.

Dag 166
Fint hus på Gran Via

Dag 165
Jossan och jag drack kaffe och hon visade sin nya fina tatuering. Hennes pappa blev skitglad! Nu är jag ännu mer sugen på att tatuera mig.

6 comments:

Anonymous said...

Gör inte det!

Sunna said...

När man väl gjort sin första så är man fast sen, skitkul, men var noga med att välja motiv som du kan stå för även när du är 50 år

Clara said...

Jag lovar, ska välja motiv noga! Eller har egentligen redan valt, nämligen garnnystanet som syns på bild här: http://clarastickar.blogspot.com/2011/04/tatuering.html

Har dock bestämt mig för att vänta minst ett år, kanske två, och om jag fortfarande vill ha den då så gör jag den :)

Tyg och otyg said...

Det är nog smart att vänta ett tag och känna om det är nåt man fortfarande vill bära med sig. Tror att garnnystanet skulle bli jättebra iaf, både snyggt och passande för dig!
Vad duktig du är som börjat springa förresten. Jag har alltid hatat det, men förra våren gjorde jag ett försök att komma igång igen och den gången gick det faktiskt bra. Det är ett så smidigt sätt att träna på, går snabbt att genomföra och kräver inte mycket utrustning utan man kan bara plocka med sig skorna och springa var man än är.

Jessica said...

Bra jobbat med springandet! Det är verkligen en skön känsla när man känner sig starkare.

Anonymous said...

Jag har också börjat jogga för några veckor sedan. Det är verkligen super för kroppen och så får man ett ypperligt tillfälle till att tänka ut smarta sticklösningar.