Thursday, July 10, 2014

Regnbågskofta och det viljestarka barnet


Fortsätter visst på temat ilsket barn :)
Jag försökte ta lite fina bilder på Regnbågskoftan så att jag kan göra klart mönstret helt och hållet, men Astrid ville INTE ha kofta på sig. Och dagarna då ett kex och lite roliga ljud genast fick henne på bättre humör uppenbarligen över... Jag får vänta på en kyligare dag helt enkelt, även om det var kvällskyligt var regnbågskoftan för varm tror jag. 


Jo, jag fattar Astrid, du vill inte ha den där dumma koftan!

10 comments:

Tabea said...

Nån gång kommer hon säkert uppskatta den! :)

Annie said...

Det är så klart att man kan ha bilder på ilskna barn (speciellt när de är så söta som Astrid:))! Ilska är ju också en känsla och lika viktig och naturlig som glädje. Två-årstrotset närmar sig väl...
Kram!

ylva said...

HAHAHAHAHA! Underbart:-)

Sylvia said...

Så herlig!
Hennes personlighet kommer frem nå.........

Maritas Maskor said...

Arg eller inte, hon är söt som ett sockergryn!!

metamorphosis said...

Viss igenkänning ja... <3

Anonymous said...

Hallå där! VÄRMEBÖLJA! Det är tur att nån fattar:-D Hon är så söööt! Kitty

Anonymous said...

Det är inte så att hon slänger av sig allt för att hon tycker ull killar och sticks? Vet min mamma berättat att hon har så pass mindre trevliga barndomsminnen av ull så hon än i dag (nästan 75 år gammal) inte kan ha på sig något med ull. Eller ens sticka med det.
Men det är bara en teori.... Jag tänker alla är vi olika :)
/Lina

Karin-Ida said...

Vilken underbar unge du/ni har, att ha en stark vilja är ngt bra, hon kommer gå långt, stå upp för det hon tycker och lära sig en hel massa på vägen om ni låter henne utveckla den:)

Clara said...

Haha ja hon tyckte nog att det var för varmt. Klockan var tio på kvällen (kortison = kvällspigg) så även om det var kvällskyligt så var det nog fortfarande en 20-25 grader. Imorse när det var kallare hade hon den glatt på sig ett tag så jag tror inte att det är ullen, jag är noga med att välja icke-kliande ull till både mig och Astrid :)