Sunday, April 24, 2016

Meet the maker

Varje vecka har Kollabora en intervju med någon och den här veckan är det jag! Känner mig hedrad. Om ni vill läsa intervjun så finns den här

Jag kan verkligen rekommendera Kollabora för er som syr, det är lite som Ravelry men för många olika sorters textilt hantverk. Jag använder det för att organisera mina syprojekt och hitta inspiration till sömnad. Min sida med allt jag sytt finns här

In English: 
I've been featured on Kollaboras "Meet the maker" this week! Really exicted about that! I also know that some of my readers are non-swedes, so if you want to know more about me just head over to Kollabora (and sorry for not writing in English all the time, but that would take away some of the easiness and fun).

1 comment:

Anonymous said...

Hade inte hört talas om Kollabora förut så tack för tipset!