Wednesday, November 22, 2017

Uppdatering i min Etsy-butik

Jag är ju sjukskriven som ni vet, men ibland orkar jag färga lite garn eller sy en väska. Då lägger jag det i ett skåp, och nu plötsligt insåg jag att det där skåpet var rätt fullt! Hög tid att fota och lägga ut till försäljning alltså. På bilden ovan ser ni några av de saker jag har till salu. Jag säljer via Etsy och min shop hittas HÄR



För den som vill sticka sig en Aranami sjal har jag två gradient-kit till den till salu just nu. Jag färgade dessa två plus det som jag sen valde samtidigt eftersom jag inte helt bestämt mig för vilka nyanser jag ville ha. De två kiten som är till salu är alltså inte samma som till min sjal, det ena är lite mörkare och det andra är lite grönare. 

 Jag färgade massor med olika rosa nyanser när jag skulle sticka det här setet så det är mycket smutsiga rosa i shopen. Samma rosa som jag använde finns här

Är någon sugen på lite rött till jul så finns det några röda härvor kvar också! Samma nyans som jag stickade min Waiting for rain i. Den hittas här

Och så inser jag att tajmingen med att lägga ut allt den 22:e, dvs precis innan lön och samtidigt som alla har black friday rea (denna hemska nordamerikanska grej) är jättedålig. Men med tanke på hur lång tid det tar för mig att samla energi till att över huvud taget lägga ut saker så är det inget jag just nu kan planera, det får bli som det blir! 

No comments: