Friday, October 19, 2018

Volanger

Jag gillar den här trenden med volanger som är nu (alltså spelar ju ingen roll om det är trendigt eller inte, men omedvetet blir man ju påverkad) dock mer på Astrid än på mig. Som tur är gillar hon också volanger! Eller bucklor som hon kallar dom :D.

Det här är en helt vanlig basic-tshirt från något gammalt Ottobre nummer som fått volanger. Själva volangdelen kommer från Ikatee Jasmin tröjan. Jag ville egentligen att den skulle ha långa ärmar men det ville INTE Astrid och jag vet av erfarenhet att syr jag inte enligt hennes vilja blir det inte använt. Bara att göra som hon vill ¯\_(ツ)_/¯

Tyget med tigrar kommer från Stoff och Stil. Hon har fått två volangtröjor till i enfärgat rosa, ett linne (på hennes begäran, hon ville verkligen ha ett linne med volanger) och en till t-shirt. Bra basplagg som ändå inte är tråkiga (läs: Astrid kommer ta dem på sig). 

2 comments:

Annie said...

Hon verkar verkligen vara en egensinning sötnos, din Astrid:) Supersöt T-shirt så hon har bra smak också:)

Cecilia N said...

Och som hon modellar!