Sunday, February 24, 2019

Halloween i Februari

Igår fyllde Astrid 6 år och hade födelsedagskalas för sina kompisar. Just nu är det bara vampyrer och spöken mm som gäller så hon önskade temat halloween. Jaja det kan hon väl få så vi körde halloweenfest i februari :D

Det är rätt svårt att få tag på spökgrejer i februari dock så jag bakade en del på temat. Dessa blev jag mest nöjd med, både söta och svingoda! Receptet finns bla här

Idag känner jag mig i princip bakis, barn kan verkligen konsten att suga energi ur en! Som vanligt efter såna här grejer får jag feber, det har med min utmattning att göra. Men Astrid är nöjd och det är det viktigaste! 

2 comments:

Handgjort av Vera said...

Så snygga spindelkakor!

Kattis said...

Fina kakor! Skönt att veta att inte bara jag får feber av "för mycket".