Saturday, April 13, 2019

Blommor på Kånken

Efter att ha sett flera fina varianter av broderier på Kånken blev jag sugen på att också testa! Astrids Kånken mini fick blommor och jag är verkligen nöjd. Astrid också som tur är! Det var lättare än vad jag trodde faktiskt. Använde en vass broderinål och vanligt moulinergarn. 

För ett tag sen fick jag massor med fint broderigarn av en bloggläsare vilket jag är så glad över! Just då var jag inne i en dålig period så jag är rädd att jag inte tackade ordentligt, istället vill jag säga ett jättetack nu. 

Nu är jag sugen på att brodera på min och Andreas Kånken också, det har var så kul :). 

3 comments:

Alicia Sivert said...

Så snyggt, och vilken peppig gul färg!

Sandra said...

Vilken rolig idé och så fint det blev!

Ingrid said...

Snyggt!!!