Tuesday, April 9, 2019

SilverVenus


Jag är så nöjd över mitt senaste halsband som jag gjort på silversmideskursen jag går på! Designen kan jag dock inte alls ta åt mig äran för, det här halsbandet är kraftigt inspirerat av ett halsband Elk market metal gjort. Hon är en skicklig svensk silversmed som gör superfina grejer, kolla in hennes hemsida! Jag är inte sponsrad, men det minsta jag kan göra som tack för inspirationen är ju att länka till henne (har förstås kollat med henne så att det är okej att jag lägger ut en bild på mitt halsband). 

För alla som lider av psykisk ohälsa så kan jag verkligen rekommendera att kolla ifall det finns ett Aktivitetshus i din stad. Här i Göteborg finns det fyra stycken tror jag, och där kan man fika, äta lunch, gå olika kurser (silversmide då tex som jag går på) mm. Småprata med andra som är i liknande sits (eller helt annorlunda sits, det finns ju många olika former av psykisk ohälsa) och ha ett sammanhang att finnas i.  

1 comment:

Alicia Sivert said...

Så otroligt snyggt halsband! Gillar verkligen den större ringen runt tecknet och hur nederdelarna korsas. Läckert!