Monday, March 9, 2020

Min drottning

För ett tag sen köpte jag ett rosa sweatshirt-tyg som jag tänkt sy en hoodie till Andreas i. Men så velade han och jag lite över ifall det skulle kännas för mycket med en rosa hoodie (han har en rosa tshirt i samma nyans som han gillar massor) och sen tillslut så blev det en hoodie till Astrid. Och tur var det för det har blivit en favorit hos henne! 


För ännu längre sen, kanske 3-4 år sen köpte jag ett symärke på Monkis rea. Tror jag betalade runt en tia för det här Queen märket. Sen har jag haft det liggande utan att ha något att fästa det på. Förrän nu! Klart Astrid skulle ha en rosa Queen-tröja!

Min lilla (stora) klätterapa! Klättrar på allt. Här på vårt källarförråd...

Mönster: Safari wilds från Ottobre 1/2019 (tack biblioteket för lån)
Storlek: 128cl
Tyg: rosa sweatshirt från Tygaffären, tygmärke från Monki