Saturday, December 4, 2010

Clara är...


Läser ni bloggen Karins konstgrepp? Om ni inte redan gör det så kika in, det är en fantastiskt festlig kvinna!

För ett tag sen gav hon ett tips på hur man ska veta vem man är. Man googlar "Clara är" inom siuationstecken (ni googlar såklart era egna namn om ni inte heter Clara) och är så får man reda på det!
För mig gick det himla bra, jag fick reda på att Clara är coolast och bäst! Andra saker jag fick veta att jag är:

Clara är framtidens digitala stjärna

Clara är knappast representativ för 23-åringar idag

Clara är numera DM-mästare i lydnad

Clara är den bästa lifeguarden

Clara är kompetent och på rätt plats

Clara är en underlig flicka med med konstiga gåvor

Clara är väldigt social, nästan som en hund

Clara är fortfarande snorig

Clara är inte ens kvar

Tänk att allt stämmer på pricken! Google vet mycket alltså. Bilden på mig är nästan ett halvår gammal förresten, men den var glad så den fick vara med idag, trots att jag har en annan hårfärg och allt nu.

Quick translation: If you don't know who you are, try google "Clara is" (you put your one name there instead of course). One of the things I found out is that I am the coolest and the best!

6 comments:

miastick said...

Underbart. Jag var genast tvungen att testa :)

4U2 said...

Jag gjorde den ocskå men glömde citationstecknen.

Saras pyssel said...

Kul grej, jag var också tvungen att testa, men det blev en del rätt märkliga svar... :-)

Pernilla said...

Jag testade också både på mitt namn och min mans. Enligt Google är han rena lottovinsten så jag kan vara lycklig.

Sjömans-Elin said...

Du fick helt klart mer positiva träffar än vad jag fick. Suck. Jag är t.ex. både trött, borta och död. :/

Loppan Lorum said...

Hahaha, underbara meningar som dök upp! Måste såklart testa :)