Thursday, December 8, 2016

Silver


Det finns ju faktiskt vissa (väldigt få) fördelar med att vara sjukskriven för psykisk ohälsa. Tex så finns det Aktivitetshus för folk med psykisk ohälsa på olika ställen i Göteborg, och på det som ligger nära mig har de bla kurser i silversmide! Så himla roligt. Det kostar ju litegrann men inte alls lika mycket som vanliga kurser kostar. Och väldigt skönt med lågt tempo och mysig stämning, och kunna prata med andra i samma/liknande sits som jag är i. 

Jag har bla gjort dessa örhängen som jag blev väldigt nöjd med! Enkla, men jag gillar det. Passar till mer kläder då. Och nej jag har inte såhär perfekt hud, jag har retuscherat bort ett tiotal finnar... :P

3 comments:

Unknown said...

De er meget lækre og de klæder dig :)

Anonymous said...

so himla söt tjej och vilka smycken!

Unknown said...

They are gorgeous! Have you thought of making any to sell? I would love a pair like that!