Thursday, May 30, 2013

Bloppis

Jag håller på och rensar här hemma, så småningom ska arbetsrummet bli Astrids rum så det är lika bra att börja rensa nu. Plus att jag älskar att rensa och organisera! Jag brukar bara ge allt jag rensar ut till Emmaus, men den här gången har jag rensat ut en del godbitar som kanske någon av er kan vara intresserad av? Jag gjorde en bloppis-blogg, så gå in där och kolla om det är något ni vill ha. Jag kommer fortsätta rensa så om det finns intresse för grejerna kommer jag uppdatera med nya saker.

Esther blir alltid lycklig när glasdörrarna öppnas till garnet...

4 comments:

Futu said...

Bra idé! Hoppas du får sålt mycket :-)

Eva said...

Ska genast kika!
Antar dock att det spräckliga bysfröet inte är inlagd där...;)

caroline said...

Hej, jag tycker mycket om din blogg och dina stickningar! Jag undrar om inte du skulle vilja skriva något om hur mycket du stickade till ditt barn innan hon kom. Barn växer ju fort och våren kan ju komma snabbt ibland, då är det ju inte lika roligt med varma yllekoftor längre. Vad har du använt mest av det du stickade till henne? Har du stickat flera plagg som du räknar med att hon kan ha efter sommaren, eller hur resonerar du?

Clara said...

Eva: haha nej tyvärr henne behåller vi :)

Caroline: ja bra idé, det ska jag göra! Jag har en del tankar om det, dels vad jag har tänkt ut innan och dels så har jag ju gjort lite misstag. Att sticka i strl 56 var tex helt onödigt, i alla fall för vår bäbis. Återkommer med ett inlägg!