Thursday, May 9, 2013

Hemligheter

Tack för all fin respons på boken! Känns helt underbart att så många av er verkar peppade på den! Alltså gissa om jag haft svårt att hålla det hemligt här på bloggen. Jag har ju designat, stickat, blivit nöjd över saker, våndats ibland och så stickat lite till. Under åren som jag bloggat har jag blivit så van vid att kunna ventilera allt genom bloggen och så plötsligt kunde jag inte det! Är lite stolt över att jag lyckats hålla det så hemligt, annars är hemligheter verkligen inte min grej.

Bilden ovan är på Sanna och Nina, två av mina kompisar som var modeller till vantarna. Sanna är på tre av fyra bilder till omslaget till och med! Inser dock nu att jag har väldigt lite behind the scenes bilder från fotograferingarna, tyvärr. Det hade varit roligt att ha såhär i efterhand.

3 comments:

Anna Martina said...

Vad är det för fin, gul sjal tjejen i framkant har?

Clara said...

Det är en Echo flowers sjal i kampes entrådiga ullgarn, mer info finns på min raverly: http://www.ravelry.com/projects/ClaraSofia/echo-flower-shawl

Helt klart en av mina favvosjalar!

Tummelisa Garn & Design said...

Du är fantastiskt duktig Clara! Jag önskar dig all lycka till med boklanseringen! Skall bli roligt att köpa den när den kommer. ( om du har vägarna förbi så lova att komma in så jag får hälsa på ditt lilla underverk, Astrid)
Kram från Ann-Christin