Tuesday, December 30, 2014

Koftor år 2014

Åtta stycken blev det! Och nog syns det vilka mina favoritfärger är :P. Blått, grått och gult för hela slanten! Jag är riktigt nöjd med mitt koftår, även om två av koftorna inte riktigt blivit använda så mycket som jag trodde (kanske byter eller säljer jag Deco och Vitamin D så småningom).

Uppifrån och ner syns Acer, Slanted Sleeven, Vitamin D, Deco, Riddari, Gråsparv, 0611-1 Pullover och så längst ner skymtar Blue Sand som inte blivit fotograferad än.

7 comments:

Anonymous said...

Så otroligt imponerande och inspirerande. Kanske blir 2015 året då jag får till EN kofta. :-)

Linnéa said...

Dina koftor är så vackra! Jag älskar verkligen färgerna och modellerna.

Nästa år skall jag försöka mig på min första kofta. Fast jag har inte bestäm mig för vilken än ;)

Caroline said...

Snubblade in på din blogg av en slump och fastnade direkt för dina vackra stickningar. Önskar att du var min mormor så att jag kunde få ett par snygga vantar.

Anonymous said...

Verkligen imponerande! Hur har du hunnit med allt detta på ett år - med lilla Astrid att ta hand om och allt? Kanske jag kan lära mig lite av dig - verkar som du gör färdigt en sak i taget?! Gott Nytt År, Clara! Ewa Svensson

Anna Martina said...

Så himla härlig hög, funderar på hur många jag hunnit göra..

Sillen stickar said...

Tokimpad! Vilka snygga koftor du stickat i år. Jag har inte stickat en enda i år...hoppas på 2015

Helga said...

Åh så mycket fint! 2014 var ett tröj/koftår för mig och tänkte att 2015 skulle fortsätta i den andan :D Gott nytt år!