Sunday, September 24, 2017

Bloppis

Idag klockan 15 lägger jag ut en massa fina grejer på min bloppis, allt på bilden ovan plus ett gäng med mer saker. Så håll utkik där då om du vill köpa! Och hittar du något du vill ha så maila clara(snabela)clarafalk.se så svarar jag så snabbt jag kan, ska se till att sitta vid en dator då och kunna svara snabbt.

Först till kvarn gäller, men eftersom jag lägger ut allt dagen innan lön så är det självklart ingen brådska med betalning :)

Uppdatering: kan ju vara bra att länka till själva bloppisen också, HÄR hittar du den :)

1 comment:

ivan said...

Vilka är dina finansiella behov?

Vi ger ut lån på minst 2,000.00 till högst 100,000,000.00 med bekväm varaktighet som sträcker sig från 1 till 30 år till en mycket reducerad ränta på 2%.

Behöver du ett företagslån?
Behöver du ett personligt lån?
Vill du köpa en bil?
Vill du refinansiera?
Behöver du ett hypotekslån?
Behöver du en stor kapital för att starta ditt företagsförslag eller expansion? Har du förlorat hoppet och du tror att det inte finns någon väg, och dina ekonomiska bördor kvarstår fortfarande?

Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete.
Kontakta oss via e-post: jdfinancier.agencia@yandex.com