Thursday, February 19, 2009

Fem saker jag inte kan vara utan

Jag har fått en award från Signe, tack!



Till awarden hör att lista fem saker man inte kan vara utan; så de följer nedan (listade utan inbördes ordning):
  • Garn. Rätt uppenbart va? Läste någonstans citatet: "I knit so I don't kill someone".
  • Kaffe. Här handlar det också om att inte döda någon.
  • Min säng. Inklusive täcken och kuddar. Lätt världens bästa uppfinning.
  • Kläder. Inte för värme och sånt då, utan för att det är så kul med fina kläder.
  • Kalendern. Jag kanske verkar strukturerad, men det beror på att jag har färgschemalagt hela min dag. Utan kalendern faller allt.
Jag skickar den vidare till:
Ur ett insnöat liv
Yllet
Ilsefin

Dessutom har jag fått en utmärkelse av EvaS, det tackar jag också för!Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.

3 comments:

Elin said...

Vad trevligt, tack!

Tant Kofta - Lotta Blom said...

Hej!
jag läser också din blogg och jag gillar den mycket.
Ha det bra hälsar Koftan

Anonymous said...

Tack så mycket för utmärkelsen!