Monday, September 6, 2010

Vinst och mönster och stickträff


Idag var det en ren fröjd att kolla mailen, bara massa roliga saker! Jag har vunnit den fina boken med mönster i ekologisk ull som StickaMera lottade ut, den ser jättefin ut så jag är verkligen glad över min vinst!

Jag är också väldigt glad över alla fina kommentarer jag fått om 50-talsvantarna, jag ska lägga upp ett mönster så snart jag får tid att göra ett.

Och sist men inte minst så har Lisa ordnat ett online stick-café på facebook, perfekt för såna som mig som aldrig kommer iväg på stick-cafeér irl.

2 comments:

Mari said...

Oj, vad kul med stickcafé! Jag såg d nu precis, å skulle ändå sätta mej å virka nu :)

Emmas dagar said...

Stort grattis!
Den hade passat så bra i min stickbokssamling. Hoppas du får mycket glädje av den för den ser jättefin ut. :-)