Monday, January 10, 2011

Roadtrip

I helgen packade jag, Andreas, Sofia, Erik och Sebastian in oss i en bil och åkte på roadtrip. Målet var södra spanien.

Kisspaus

Nästa dag började vi med att stanna vid en fin strand.

Jag sprang lite på den fina stranden

Vi försökte ta oss in i Gibraltar, men vi hade glömt våra pass och körkorten gällde inte så vi fick bara se det på håll.

Istället åkte vi till Marbella och drack öl

Jag poserade på en pir i mina nya vantar (fler bilder kommer)

Marbella är en ursöt stad!

Nästa dag åkte vi till Malaga och besteg ett berg.

På toppen kunde man sola och äta glass.

Jag poserade i ett vakttorn. Obs, notera sommarklänningen i Januari!

Sen åkte vi hem till Madrid igen.

4 comments:

Anonymous said...

Vilken härlig resa! Det verkar så lyxigt att ha alla "turistiga" resmål inom bilavstånd, istället för, som från Sverige, via flygavstånd.
Jag vill oxå äta glass och ha sommarklänning i januari... ;)
Hälsn. Sofia i Linköping

Ulrika said...

Hipp-som-happ-roadtrips är så härligt!

Det ser underbart ut! suckas det längtansfullt från ett januarislaskregnigt Västmanland.

PetraO said...

Jag vill också åka roadtrip i Spanien istället för att halka omkring i ett slaskigt Göteborg...

sebb said...

ni skulle simmat till gibraltar :)