Tuesday, March 3, 2015

Band band och åter band

Jag har precis organiserat min bandlåda så passade på att ta ett kort på när de alla ligger fint vikta och organiserade. Såhär ser det vanligtvis inte ut! Band är som ett gift för mig, jag bara kan inte låta bli att köpa om jag hittar något fint. Det är något med dem som är så ljuvligt! 

Mina bästa ställen att köpa band på är Seahorse haberdashery (obs varning utfärdas, det går inte att gå in där utan att lägga en beställning!) Knapp Carlsson i Göteborg, Magasin Duett och Syster Gubblas bandlager (till henne måste en boka tid). 

 Lådan de ligger i köpte jag på gymnasiet innan alla trälådor blev svindyra. Den var halvdyr med mina mått mätt redan då, men jag är så glad att jag köpte den! I de två andra lådorna har jag smycken, hårgrejer, solglasögon m.m.

1 comment:

Helga said...

Så himla fint! Plus åååh regnbågsband!