Thursday, June 22, 2017

Vinnare i tävlingen

Återigen TACK för alla era kommentarer! Jag har blivit så glad av att läsa dem, varm ända in i hjärtat. Ser fram emot att kolla upp alla sticktips också, jag har bara hunnit med en bråkdel än så länge :). 

Vinnaren blev Linda från Luleå som skrev den här kommentaren: 


Grattis på 10—årsdagen! 
Jag stickar på en indigo-grårandig Koftan Polly i Yllet Ullgarn extra 2. Jag går också och längtar efter att börja med sjalen Fragile heart i malabrigo sock i färgen cote d'azur. Det blir första gången jag stickar in pärlor. Annars i sommar är målet att sticka upp en del av mitt restgarn. Tror att det har potential.

Hör av dig till mig på clara(snabela)clarafalk.se så skickar jag garnet och stickväskan! 

1 comment:

Linda said...

Hurra! Åh, vad roligt!