Tuesday, February 27, 2018

Mera Spira

Tack för all respons på mitt nya mönster Spira! Så roligt att ni är många som gillar det, och fantastiskt kul att se bilderna som börjar komma upp under #sockanspira på Instagram. 
Bilden ovan har jag lånat av Matilda på Organic Knitters, älskar färgkombinationen. Det är också så roligt att se vilka färgkombinationer andra sätter ihop, vissa skulle jag själv aldrig tänkt på men gillar jättemycket när jag ser dem. 

Om någon har missat det så finns mitt mönster gratis att ladda ner här på Ravelry.

2 comments:

Linnéa said...

Det är verkligen ett helt fantastiskt mönster! Önskar verkligen att jag kunde ha flerfärgsstickade sockor. Men har inte hittat någon bra teknik att sticka dem så jag kan få på sockorna på mina konstiga fötter :/

hjemmemortil9 said...

Fabelagtige farver...må bare igang igen med det der sokkestrik! <3