Wednesday, January 23, 2019

Python till Astrid

Innan jul, dvs innan Astrid med buller och bång gick ur sin rosa period, la jag upp till en Python sjal till henne. Emilia som designat sjalen har stickat den till sina barn och då gjort den ca 70% av orginalstorleken så det är vad jag kör på också. Nu har ju dock Astrid plötsligt börjat avsky färgen rosa så får se vilket mottagande det blir när den är klar. Hon kör verkligen inte med några gråskalor, allt eller inget är det som gäller! Jag frågade henne vad hon tyckte om den och hon var lite tveksam men det verkar som att den är okej så länge jag inte använder mer rosa än vad det redan är. Alla andra färger är godkända i alla fall 😅.

2 comments:

Tove said...

Så himla fin och mysig den ser ut! Lägg upp en bild på den när den är klar sedan, så vi får se! Nu blev jag peppad på att virka lite igen! :) (jag är bättre på att virka än att sticka)

Linnéa said...

Så fin! Hoppas att Astrid godkänner den när den är färdig. Den ser ju väldigt fin ut :)