Friday, January 25, 2008

Ålderstest

Jag hittade ett ålderstest hos trollmamman, får se hur det går... är jag tant eller barn måntro?

Vad jag känner igen mig i:
Barn:
(x) jag älskar tv-spel
( ) min favoritglass är dajm
( ) jag föredrar hårda paket
(x) jag bor hemma hos mina föräldrar
(x) jag tycker om tecknade filmer
( ) min favoritsylt är jordgubb
( ) jag tycker att pussar är äckligt
( ) jag tycker att tobbe trollkarl är rolig
( ) jag vet inte vad "sitt still" betyder
(x) jag har ett gosedjur i sängen
Summa: 4 / 10

Tonåring:
(x) jag svär ofta
(x) jag festar minst en gång i månaden
( ) jag tycker det är coolt att bli full
(x) Jag har finnar
( ) jag ogillar barn
(x) jag önskar mig pengar i födelsedagspresent
( ) jag har en kondomsamling
( ) jag kan inte vistas ute utan smink
( ) jag ogillar ansvar
( ) jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen
Summa: 4 / 10

Vuxen:
(x) jag vill ha/har barn när jag blir stor!
( ) jag tittar alltid på aktuellt
(x) jag önskar mig saker till hemmet
( ) jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka
(x) jag tycker om äggula
( ) jag är gift
( ) det bästa med julafton är att släkten samlas
(x) jag tittar alltid på melodifestivalen
( ) när jag lyssnar på radio så hör jag på p4
( ) jag storhandlar
Summa: 4 / 10

Tant:
(x) jag tycker om att lösa korsord
( ) jag har gråa hår
( ) jag har mycket rynkor
(x) jag lagar mat varje dag
( ) jag bjuder bara hem folk om det är riktigt städat hemma hos mig
( ) det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna
( ) jag förstår mig inte på dagens ungdomar
( ) jag har barnbarn
( ) jag blir gladast av mjuka paket
(x) jag tycker om kokta grönsaker
Summa: 3 / 10

Barn = 4
Tonåring = 4
Vuxen = 4
Tant = 3

Min ålder är uppenbarligen jämt fördelad över alla åldrar. Inte undra på att jag känner mig splittrad ibland...
(Om ni undrar så är jag 20 i verkligheten)

No comments: