Monday, January 23, 2012

Stockholm

Stockholm är allt bra fint! Jag älskar min hemstad Göteborg, men jag måste säga att Stockholm är lite bättre på att ta hand om all vacker arkitektur och att integrera vattnet i staden.

Söder alltså. Jag förstår att det blivit dyrt och hippt att bo där!

Sergels torg på kvällen är också fint, på ett helt annat sätt än söder.

Och så vattnet då!

Lite shopping blev det också, tema circus kan man säga. En ny kaffeburk som jag tror att jag kommer bli glad av varje morgon, en kaffekopp, ett armband gjort av tagua-nötter från Afro Art, fina glasunderlägg från retro etc och så lite stuvbitar från 10-gruppen.

3 comments:

ARGA STICKAREN said...

glasunderläggen är ju kalasfina!

amanda löwenberg said...

Va kul att gillade Stockholm! Jag gillar Göteborg också, där finns bästa sushin!

MinaStickor said...

Fina bilder :)