Monday, January 27, 2014

Kom och lyssna på mig!

Måndagen den 3:e februari är jag inbjuden till Askims bibliotek för att prata om Vantar för alla årstider. Jag kommer att prata lite hur det gick till när vi gjorde boken, dela med mig av mina bästa tips vid flerfärgsstickning och allmänna tips för att få till en stickning som du är nöjd med.

Så bor ni i Göteborg och vill komma så är ni hjärtligt välkomna! Det börjar klockan 19.00 och är ca en timme långt. 25kr kostar det, och vill du förboka en biljett så går det fint på nummer 031-3663190.
Jag tar också med några böcker ifall någon vill köpa, dock kommer det bara gå att betala kontant (den kostar 200kr).

Just nu är jag väldigt peppad och väldigt nervös, men jag gissar att det är precis så det ska kännas :). Hoppas att jag ser några av er där!

7 comments:

Fredrikapåvinden said...

Åh vad roligt! Det ska jag försöka gå på!

Unknown said...

Jeg bor alt for langt væk, men ville komme hvis jeg kunne :) Synes du skaber smukke ting, som skaber glæde .

LallaGunilla said...

30 mil en måndagskväll känns som lite i häftigaste laget, men åh så kul det skulle varit. Lycka till Clara och grattis alla ni som kan vara med.

Anonymous said...

För långt bort men det skulle vara jättekul att lyssna på dig. Får nöja mig med bloggen - det är rena vitaminkuren att läsa stickbloggar som ni yngre skriver. Tant S (tant på riktigt)

Karin-Ida said...

Hej, skulle också gärna kommit, men Wien, Österrike, är lite långt borta:) har dock en fråga. Fick din fina bok om vantar i julklapp av mina barn, den är verkligen inspirerande, undrar bara var kab jag köpa Rauma Finullgarn, tänkte börja med Astrid.
Hälsningar från Wien

Anonymous said...

Så roligt med föreläsning! Kan inte komma, men så roligt det kommer vara.

Unknown said...

Det kommer att gå så himla bra ska du se! // Ia