Monday, September 2, 2013

Karins syjunta

Minns ni att jag skrev i våras om en rolig grej jag skulle åkt på? Det var en fotografering till den här fina boken som Karin Holmberg gjort. Jag är nämligen en av fem hantverksbloggare som Karin bjudit in till sin syjunta, och som alltså har projekt med i boken. Jag är hedrad och jätteglad över det!

I fredags fick jag den i brevlådan och den är verkligen ursnygg. Jag gillar alla Karins böcker, de känns så genomarbetade. Bara känslan av att hålla den i handen är fantastisk, jag kan inga facktermer för sånt här men den har liksom struktur i texten och raka "avsågade" kanter. Innehåller gillar jag också skarpt. Den är indelad i olika kapitel: prickar, djur, blommor, folklore och jul. Hög inspirationsfaktor!

Boken släpps idag och just nu finns den till kampanjpris på Adlibris. Här hittar du kampanjen!

1 comment:

Karin said...

Tack för reklamen och för dina underbara vantar som är med!