Saturday, September 28, 2013

Releasefesten

 I torsdags var det dags för releasefest! Vi dukade upp med kakor och cider.

Och så boken såklart! Vi hade först tänkt beställa 50st, bestämde oss sedan för 60 och så tog vi med några extra som egentligen var undanlagda för annat. Redan kvart över sex (det började fem) var alla 70 böcker vi hade med oss slutsålda! Helt fantastiskt, rätt galet, och så jäkla kul. 

 Vi var nog lite chockade över hur många som kom. Chockade på ett bra sätt, och himla glada! Och så mycket fina blommor! Här får jag fina gula blommor av Polliver-Louise.

I fönstret hängde vantar såklart, och bakom skymtar Petra som var där med Magasin Duett och sålde garn. 

Det var också fint att rummet ett halv trappa upp snabbt blev plats för en stickjunta. 

Nu dagarna efter ligger jag däckad i en dunderförkylning av värsta sort, igår kunde jag knappt stå på benen. Hoppas att jag inte smittade alltför många... Jag ligger i alla fall i soffan och njuter av alla fantastiska blommor, så här mycket snittblommor har vi nog aldrig haft hemma!

Tack alla ni som kom! Och ni som inte kunde köpa någon bok, vi mailar er så snart som möjligt!

Jag måste också passa på att tipsa om lokalen vi hyrde, Sally Bazar studio på Ånäsvägen 9. Snygg lokal (med rutig golv!), prisvärd, massor med bra rekvisita och dessutom stans trevligaste och hjälpsammaste ägare Linda! Jag kan varmt rekommendera den!

10 comments:

nattugglan said...

Grattis, grattis!!!! Vilken fin o härlig bok, man blir glad av att kolla på pärmbilden..o vilka härliga kakor.. men blir riktigt sugen.Jag måste nog best boken från Adlibris.ha en skön dag! o krya på dej.

knitbyme said...

Grattis igen o kul att få komma för mitt livs första bokreales o få just för er!

miastick said...

Grattis! Vad roligt det ser ut att ha varit :)
Ser fram emot att få min bok, såg er fina signering iaf och blev glad!

Sjömans-Elin said...

Tack för att vi fick komma!

Heddan said...

Jag bor ju inte i Göteborg längre, men jag köpte boken hos Magasin Duett. Den är verkligen superfin, och jag hoppas sticka igenom minst ett par av mönstren i höst, men vi får se vad som hinns med. Bra jobbat i alla fall! :D

Manduzana stickar said...

Jag önskar verkligen att jag hade kunnat vara där! Så himla roligt att release-festen blev så lyckad :)

HomeRiver said...

Haha, vad blygsamt av dig och Kamilla. Att ni sålde 70 böcker på en gång förvånar mig inte det minsta!

Monstermønster said...

Gratulerer så mye! Boka er bestilt, og havner i postkassa snart, håper jeg!

Ulla PE said...

Grattis till boken. Jag har precis beställt den via nätet. Ser att du har en fin Marimekkoklänning på dig också :)

Unknown said...

kamera övervakning
Kassa och butik
Butik


Vi erbjuder Kvalité och snabb service och vet att det är mycket viktigt att få saker gjort snabbt , därför kan vi erbjuda service avtal Från 99:-/mån så du får snabbt på plats service (även distans avtal)och så ser vi till att du alltid håller ditt kassasystem uppdaterad med den nyaste programvaran!

Kontakt información:

Norra Ågatan 5 A Arboga Västmanland 732 31
teléfono: 0589-10031
Site: www.kassanetto.se