Saturday, November 10, 2018

Spöken på spinneriet

För några månader sen var Andreas, Astrid och jag på utflykt till Spinneriet i Lindome och då upptäckte jag det här fantastiska rummet. Sen dess har jag velat åka dit och fota! Det negativa med att inte ha körkort är att jag inte kan åka dit själv (eller jag KAN men jag har inte orkat ta mig dit med kollektivtrafiken för det tar mer än en timme från oss och flera byten). Astrid tyckte att det var otroligt tråkigt där, bara massa affärer med vuxengrejer (okej en barnaffär men 5-åringar gillar inte ekologiska leksaker i trä) så någon familjeutflykt har inte varit aktuell. Men igår åkte jag och Andreas lillebror Simon dit! 

Det här rummet är verkligen så fint! Jag ska skriva mer om klänningen på bilden när jag redigerat fler bilder. Har än så länge bara lekt i photoshop med bilderna jag tog med stativet :). 

1 comment:

Lillemor said...

Snyggt! Jag förstår att bilden inspirerade dig!