Thursday, April 28, 2011

Torkande tvätt

Dag 116
Jag verkar visst ha en grej för att fota tvätt som torkar. Det här blir visst tredje bilden i mitt 365 dagar projekt som föreställer torkande tvätt! Om man är lite djup kanske man kan hitta en djupare mening med det? Jag tycker nog mest det är fint. Den här tvätten är inte min dock.

Tack också för era peppande kommentarer på förra inlägget. De behövdes vill jag lova! Herregud, att det sak vara så sablans svårt att inte vara prestationsprinsessa!

4 comments:

Moa said...

Vilken snygg bild! Jag gillar verkligen färgerna... Jag tycker också att tvätt på tork är fint :)

Hälsningar
Moa

christina said...

Hej!
Ja men tvätt på streck är jättespännande. Jag kollar så många jag kan och ju längre hemifrån desto roligare. Dina bilder är jättefina!

Anonymous said...

Jag brukar också fota tvätt på tork, titta här! http://textilainslag.wordpress.com/2010/10/11/sa-gora-vi-nar-vi-tvattar-vara-klader-tidigt-en-mandagsmorgon/

emma said...

Detta var en himla tjusigt fotat! Jag tycker med om tvätt på lina!