Wednesday, July 4, 2018

Grejer till salu

Jag är i rensartagen igen och ikväll vid åtta lägger jag upp ett gäng med grejer i min bloppis. Det som syns på bilderna ovanför plus lite fler grejer. Har också sänkt priserna på det som finns kvar sen tidigare utrensningar, och på saker som legat där ett tag är det fritt fram att pruta! 

Vill du köpa något i min bloppis? Maila mig hellre än att kommentera, då ser jag det snabbare och det är enklare att direkt kunna byta adress o konto/swishnummer.
Maila till clara(snabela)clarafalk(punkt)se så svarar jag så snabbt jag kan!

Sålda saker markerar jag så snabbt jag kan med att stryka över texten, så det lätt ska gå att se vad som finns kvar och vad som är sålt. Vill du köpa flera grejer så samfraktar jag såklart, då blir det max 58kr i frakt. 


Här hittar du min bloppis! 

No comments: