Tuesday, September 25, 2018

Gloomhaven

Det här är ju något helt annat än vad min blogg brukar handla om, men eftersom jag själv letar inspiration på nätet när jag målar figurer så vill jag dela med mig av det jag målar till andra som kanske kan inspireras av mig. Ni som inte är intresserade av figurmålning (ca 99% av er som läser gissar jag) kan scrolla förbi :). Och ni som spelar Gloomhaven och inte vill spoila oupplåsta figurer får snabbt klicka bort det här inlägget! 

Valrath Sunkeeper

 Inox Berserker

Sawbones

 Och så sist Vermling Beast Tyrant som Andreas målat. 

Ett litet erkännande till er som spelar Gloomhaven... vi har inte låst upp alla figurerna utan öppnat dem ändå! Fick slut på figurer att måla (måste komma på vad vi ska fortsätta måla när alla Gloomhaven figurer fått färg) så öppnade ALLA! Dock bara själva figurerna plus kortet där det syns hur de ser ut, så själva spelegenskaperna vet vi inte. 

1 comment:

Sara said...

Snyggt! Gillar baserna också!