Wednesday, July 3, 2019

Sommarens skaparplanering


Jag har bestämt mig för att haka på sybingot som Josefine och Fredrika har på Sew it yourself! Mer info för den som också är intresserad finns på deras bloggar eller instagram. Någon ambition om att kryssa exakt alla rutor har jag inte, men det känns som en kul grej och det är ju roligt att få en anledning att kanske tänka lite annorlunda! Tex är jag rätt kass på remake och att sy av loppismaterial så det känns kul att utmana mig lite med det.

En av rutorna är att göra en skaparplanering inför sommaren och som alla trogna följare vet så älskar jag att planera. Här ovan ser ni min plan, eller i alla fall de delar jag kan illustrera med bilder. Att skapa på resa mm är svårare att teckna/ha en planeringsbild på. Den konstiga vita grejen i mitten längst ner är packpåsar som jag planerar att sy inför semestern, jag gillar att packa organiserat i olika påsar inuti min stora väska.


2 comments:

Linnéa said...

Jag älskar dina skaparplaneringar. De är minst lika fina som dina färdiga projekt blir!

Alicia Sivert said...

Så fin och inspirerande planering! <3