Friday, August 16, 2019

Här bor:

En sak jag inte visade när jag la upp bilder på hur jag organiserar mitt material är min låda för pågående sömnadsprojekt. Men en sån har jag, och den är mer eller mindre kaosartad beroende på hur många projekt jag har. Den varierar också mellan en liten och en liten + en stor låda. Och just nu är det en liten + en stor och allt är kaos....

I den lådan hittade jag ett broderi jag påbörjade för länge sen, vet inte exakt när men jag hade i alla fall en bra bit längre hår. Så jag gjorde klart den och satte upp den på dörren.

Syns att det bor en slöjdintresserad person bakom den här dörren va?

Tack vare detta kunde jag också kryssa av rutorna "gör klart ett ufo" och "skapa något till hemmet" vilket var mina två svåraste rutor i Sybingo -19! Mina ufon är faktiskt rätt få, jag har några stycken riktigt stora projekt liggande (tex lapptäcket) men de är mest ufon för att de är så stora och tar lång tid att få klart. (Ufo = unfinished object för den som inte har koll på det).

1 comment:

Handgjort av Vera said...

Så fint med en broderad skylt på dörren. Tycker så mycket om när man kommer in i hem där det liksom finns handgjorda grejer överallt. Någon dag vill jag också ha det så :).