Tuesday, December 22, 2020

Årets julklappar

Jag älskar att slå in paket! Gillar allt med paket. Tänka ut en passande present, göra/köpa den och sen slå in den. Älskar det! I alla fall i perioder, om du som läser detta fått en dålig och haffsig present av mig så beror det inte på dig, då har jag varit i en icke-present-period. 

En annan grej jag gör är att jag sparar på saker och inte använder dom "för det kan komma ett annat tillfälle när jag verkligen behöver det". Alltså har vi haft tapetrester liggande i många år utan att jag använt dom. Men vilket år passar bättre att slå in julklappar i lyxpapper än år 2020? Klart William Morris ska ligga under granen i år! 

Roade mig med att måla etiketter i akvarell också. Följde den här beskrivningen och tycker de blev fina! Och det var mysigt att göra. Lyssna på julmusik, äta fudge och göra etiketter. Inuti paketen ligger det en del hemmagjorda grejer men dom får ni se efter julafton! 

 

No comments: