Wednesday, August 29, 2012

höstluft och semester

Vi åker till Andreas familjs sommarstuga i några dagar på en mini-sensommarsemester. Jag ser fram emot att andas kylig höstluft på promenader i skogen, läsa böcker och så sticka massor såklart. Förhoppningsvis återkommer jag utvilad till skolstarten på måndag, efter bröllopshelgen har jag varit helt utslagen i tre dagar (mår verkligen inte bra än även om det är bättre).

 En av de trötta dagarna som var i veckan fyllde jag år, så nu är jag 25! Jag gillar att bli äldre, eftersom att jag är född lillgammal känns det alltid som att jag växer i min ålder.

7 comments:

ylva said...

Vilken underbar bild ! Jag kan se dig gå där och mysa´. Ha det gott och jag hoppas på bättre "mående"

Tyg och otyg said...

Grattis i efterskott! Låter skönt med skogspromenader, vila och stickning. Lycka till med skolstarten sedan, hoppas att du ska orka med!

Textila Erika said...

Grattis i efterskott!! Hoppas skolstarten blir toppen!

JULBLOGGEN - Lisas Vinterland said...

Hösten är ju bara helt underbar! Jag älskar till och med när regnet faller och man kan sätta sig med en bra bok i soffan :)

Emmas dagar said...

Grattis!
Och ha en fin minisemester :-)

Anna - stickande trädgårdsmästare said...

Åh, här är det också höst i luften, även om dagarna ibland går uppåt 24-25 grader så är det svalt och luktar höst på morgonen. Heja Hösten!

Anonymous said...

Vad härligt det låter, åka ut på landet och andas höstluft. Precis vad man behöver.