Wednesday, August 22, 2012

Små och stora broderier

Om jag hade befunnit mig i Stockholm imorgon hade jag verkligen velat gå på bokreleasen för Karin Holmbergs nya broderibok på Svensk Hemslöjd. Både Karin Holmberg själv och Frida Arnqvist Engström från Kurbits ska prata, och så hade det ju varit kul att mingla då!

Men, jag har fått hem boken för att recensera och det är jag såklart glad för! Hennes första bok använde jag och min kompis Karin som en bibel när vi broderade Kristinas bröllopskudde, om den här är hälften inspirerande så är jag glad! Utförligare rencension kommer så småningom.




3 comments:

ylva said...

Jag hade också gärna varit där ! Lyckans ost att få resencera .

Anna - stickande trädgårdsmästare said...

Åh, bara det där omslaget gör ju en sugen på att köpa den!

Tyg och otyg said...

Åh, jag väntar också på ett recensionsex, men det verkar ha kommit bort i posten för det har inte kommit än. Ser iaf fram emot att få titta i boken!